top of page

【風高浪急中的廣告麵】

已更新:2019年12月20日





廣告世界就有如一碗拉麵,每人嘅口味各有不同,並無絕對嘅「成功方程式」。


但係人嘅「肚量」有限,總唔能夠一鼓作氣將所有「風味」通通試一次,先搵到邊一碗麵最適合自己㗎嘛!


「一沙一世界,一花一天堂。」

更何況係一碗「廣告麵」? 所以我哋為你提供一個嶄新嘅體驗,以專業知識為你詳細分析邊一種口味最適合你!


首先你要揀選你嘅湯底!

到底想要溫和咁提升品牌形象嘅豬骨湯底,定係要急劇提升產品銷量嘅地獄湯底呢?


如果鍾意豬骨湯底嘅你,我哋嘅配菜推薦Facebook Management服務!定期定量嘅推文,符合公司形象嘅Design,比每一位睇到推文嘅客戶都會將貴公司銘記於心。


火辣辣嘅地獄湯底,就最適合想急劇提升生意或者產品銷量嘅你!無論你嘅潛在客戶層有幾廣,我哋都可以為你制定不同嘅配菜!例如你想接觸公司客戶,我哋會推薦喺LinkedIn平台上,獲得Lead Gen Form或者投放更進取嘅Sponsored In-Mail。從此,簽單就有如囊中探物!


如果你要面向更加大眾化嘅客戶,Google嘅Discovery Ads 同埋 Responsive Banner 就最啱你啦!相對便宜嘅 CPC ,就算要舖天蓋地咁將你嘅產品展現喺所有Potential Customer嘅腦海,都亳無壓力!


iBorn Media 作為「拉麵界」嘅老師傅,無論你選擇邊一種湯底邊一種配菜,我哋都可以為你提供專業嘅意見,所有決定權都掌握喺你手中,拒絕捆綁式消費!


有得揀,先至係老闆!


呢碗麵,承載住你對公司嘅願景。

呢碗麵,為你喺風浪中提供足夠嘅能量,衝破難關。


所有廣告麵只接受預訂,如有查詢請電:2352 2350(100條線,為你服務)

bottom of page